Política de Qualitat

La Direcció del Centre promou com a eina bàsica de millora, la implantació, el manteniment i la millora continuada d’un Sistema de Gestió de la Qualitat d’acord amb la norma de referència UNE-EN-ISO 9001/2015, per poder respondre a les necessitats dels nostres clients ( els usuaris de la formació).

Els principis bàsics de la Política de Qualitat són els següents:

  1. Formar i educar en valors cristians que ajudin a les persones a relacionar-se satisfactòriament, a conviure respectant els drets de tothom i contribuir a millorar la societat.
  2. La satisfacció dels clients, el respecte pels altres i la millora contínua integren els valors del Centre..
  3. El compliment dels requisits , de pares, alumnes i organismes oficials corresponents, així com els requisits legals i reglamentaris, es converteix en una prioritat del nostre servei.
  4. L’atenció al client ha de ser excel•lent, amb efectivitat i eficàcia, basada en el tracte individualitzat i una pedagogia personalitzada en la qual l’alumne sigui el nucli fonamental. A més, ha de contemplar el valor de l’aprenentatge a través del treball en equip com a factor clau en el desenvolupament intel•lectual i personal dels alumnes.
  5. La realització personal i professional dels nostres docents. Per aquest motiu és objectiu prioritari en la gestió del Centre la formació continuada del professorat..
  6. Un estil metodològic flexible que s’adapti als objectius particulars i necessitats formatives de cada moment, programa i situació educativa..
  7. Una Direcció que dóna i rep informació, i és accessible als suggeriments i propostes de millora de tot l’equip humà del Centre per afavorir la millora contínua a tots els nivells de La Salle Palamós.
  8. L’acció tutorial, que vetlla tant per la formació acadèmica com per la formació humana dels nostres alumnes.
  9. Un model educatiu que combina diferents tècniques de seguiment personalitzat i control de resultats que permeten assegurar el ple desenvolupament de l’alumnat. S’entén l’avaluació com un mitjà imprescindible per garantir la qualitat de formació dels alumnes.
  10. Orientació i atenció individualitzada per part dels professors a aquells alumnes que ho necessiten, amb una dedicació complementària fora de l’horari escolar.
  11. La Direcció es compromet a:
    • Potenciar la sensibilització de tot el personal envers la satisfacció del client a través del compliment dels seus requisits i necessitats, així com els requisits legals i reglamentaris.
    • Proporcionar els recursos necessaris per a la implantació i millora contínua del Sistema de Gestió de Qualitat.
    • Establir objectius i indicadors de Qualitat de processos, efectuar-ne el seguiment i revisar-los en els casos necessaris.
    • Potenciar les activitats de l’Equip de Qualitat i els equips de millora com a base per a la millora contínua del Sistema.
    • Divulgar la política de qualitat a tot el personal del Centre.
    • Fer un esforç per implantar l’ús i aplicació de les noves tecnologies. Programes : Pedagogia Interactiva, Intranet.
    • Realitzar les inversions necessàries per dur a terme els processos estratègics, operatius i de suport del Centre.

 

Menú menjador novembre
Menú menjador novembre
I per sopar…
I per sopar…

Lego

Escacs

Calendari
novembre 2017
dl.dt.dc.dj.dv.ds.dg.
« oct   des »
   1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30    

Ús de cookies

Aquesta web fa servir cookies per a garantir una millor experiència a l’usuari. Si segueix navegant està donant el seu consentiment per a l’acceptació de les mencionades cookies i l’acceptació de la nostra política de cookies, faci clic a l’enllaç per obtenir més informació.ACEPTAR